بامدادبامداد، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

خامه و شکلات

8- عروسک زنده

1390/8/6 14:37
نویسنده : مامان بهارک
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. من بارانم. یه داداش کوکولو دارم. بامداد. ما همیشه با همیم. فقط وقتی من میرم مدرسه با هم نیستیم. من و بامداد هم دیگه رو خیلی دوست داریم. ما تو مازندران زندگی میکنیم. و همه ی آهنگاشو بلدیم: امیری... گل آقا... در زنده... خلاصه همه این آهنگا یک داستان گریه دار داره. هیچ داستانی نیست که خرش به خوبی و خوشی تموم بشه. امیدوار بودم شما هم مازندرانی باشین تا از این طیبعت و این آهنگا گریه کنین و لذت ببرین. بامداد توی این مدت خیلی از حرف ها رو از من یاد گرفت. خیلی های دیگه رو هم از سی دی های مختلفی که براش میخریدیم. پیشنهاد میکنم بخرین. این ها بودن: ریو. اسباب بازی های سری ١ و ٢ و ٣. شرک ١و ٢و٣و٤. من همیشه یک عروسک زنده میخواستم.چشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)