بامدادبامداد، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

خامه و شکلات

از دست بامداد.

1390/9/16 3:10
نویسنده : مامان بهارک
720 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز من و بامداد و مامانم و بابام رفتیم بیرون. بامداد و من خیلی خوشحال شدیم.

یکی دیگه هم بود قلیون میکشید.

اینقدر من و بامداد بازی کردیم که نگو و نپرس.

وقتی رسیدیم خونه، من و بامداد همدیگه رو شک و شک می زدیم.

البته اون منو میزد.

یه وقت فکر نکنید من زدمشا.

من میتونم کارهایی که بامداد بلده بهتون بگم.

1- خراب کردن وسیله ها.

2- پاره کردن کتاب درسی من.

3- گریه کردن.

4- جیغ کشیدن.

5- میز جلوی مبل رو جا به جا کردن.

6- خرابکاری.

تموم شد. وقتی این حرفا رو میزنم و مینویسم، دندونام از حرص میشکنه. اعصابم خورده از دست نظرای کم نی نی وبلاگ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله فاطمه
20 آذر 90 16:01
سلام به باران و بامداد خوشکلخوش بحال مامانیون که خدا دو تا گل بهش داده خدا شما رو برای مامانی و بابایتون نگه داره شاد باشید عزیزای خاله


محیا و مامان
22 آذر 90 18:29
سلام به خواهر و برادر شیطون.
محیا گفت:بامدادخیلی تپلوئه باران هم خیلی دوست داشتنیه



ممنون که اومدین. محیا جونم ممنون.